[ Print ]  [ Close ]

http://art.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19746   , 1403/02/22


تغییر زمان برگزاری کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار

بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار و با توجه به درخواست مکرر دانشجویان، اساتید، پژوهشگران همچنین شرکت های تجاری جهت حضور موثر در کنفرانس، تاریخ برگزاری کنفرانس به 3 و 4 آبان ماه 1402 تغییر یافت.
کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار با هدف ترویج و انتقال دانش رویکرد فرآیندی، سازماندهی(طراحی ساختار سازمانی)،تببین شرح وظایف و همچنین انتخاب و استقرار موفق نرم‌افزارهای سازمانی برنامه ریزی شده است. در این کنفرانس که به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس طی روزهای سوم و چهارم آبان 1402 برگزار می شود، تجارب موفق و آخرین دستاوردهای حوزه مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار ارائه می گردد. همچنین مدل ارزیابی بلوغ مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار که توسط تیم برگزار کننده این کنفرانس طراحی شده است، به منظور بهره‌برداری کسب و کارهای ایرانی و بین المللی رونمایی خواهد شد.
رویکردهای نوین در مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار، ‌معرفی مدل بومی جایزه سازمان فرآیندمحور پیشرو،‌ بررسی تجارب موفق در زمینه مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار،‌ بررسی پیشران‌ها و عوامل کلیدی موفقیت در مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار، بررسی نحوه ارتقا بلوغ در شناخت، پیاده سازی و بکارگیری رویکردهای مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار، بررسی تعامل مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار و مدیریت زنجیره تأمین با سایر نظام‌های سازمانی همانند مدیریت پروژه، مدیریت دانش، مدیریت ریسک، مدیریت عملکرد، بودجه ریزی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت مالی و مدیریت دارایی‌ها، نقش استانداردسازی در مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار و کاربرد مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار در صنایع و خدمات مانند انرژی، حمل ونقل، سلامت، آب، امنیت، آموزش، اقتصاد، کشاورزی، بخش‌های عمومی و دیگر بخش‌ها، از جمله محورهای این همایش می باشد.
بنا بر اعلام برگزار کنندگان، آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار 30 مهر و آخرین مهلت ارسال مقالات 31 شهریورماه 1402 مقرر شده است. پس از دریافت هر مقاله فرآیند داوری آغاز و نتیجه صدور گواهی پذیرش (درصورت پذیرش) در مدت حداکثر یک ماه به نویسندگان انعکاس داده می شود و نتایج داوری مقالات نیز 20 مهرماه اعلام خواهد شد.


وب سایت کنفرانس


 


10:46 - چهارشنبه 3 آبان 1402    /    شماره خبر : 19746    /    تعداد نمايش خبر : 122