[ Print ]  [ Close ]

http://art.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20190   , 1403/02/20


اطلاعیه شماره 4 استعداد درخشان دکتری:اعلام اسامی راه یافتگان به مصاحبه علمی، جدول زمانبندی مصاحبه و نحوه ارسال فرم توصیه نامه علمی


پیرو اطلاعیه های قبلی، به اطلاع داوطلبان پذیرش استعداد درخشان دکتری سال 1402 می رساند اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) در فهرست پیوست اعلام شده است. لازم است داوطلبان محترم اقدامات زیر را برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی انجام دهند:

الف- حضور در جلسه مصاحبه علمی بر اساس جدول زمان بندی با ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان

ب- ارسال فرم توصیه نامه علمی تا قبل از روز برگزاری جلسه مصاحبه علمی

شایان ذکر است برای بررسی و محاسبه امتیاز توصیه نامه علمی، ضروری است فرم تکمیل شده توصیه نامه در قالب فرم مربوط، پس از تکمیل توسط استاد توصیه کننده و تا قبل از برگزاری جلسه آزمون شفاهی، توسط شخص ایشان (استاد توصیه کننده) به ایمیل مدیرگروه آموزشی رشته مربوط مندرج در جداول زمانبندی مصاحبه علمی، ارسال شود.

بدیهی است باتوجه به محرمانه بودن توصیه نامه، در صورت بارگذاری در سامانه گلستان دانشگاه، تخصیص امتیاز مقدور نخواهد بود.

سایر توضیحات:

1- اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی، با بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط گروه آموزشی مربوط، تعیین و اعلام شده است. از این رو داوطلبانی که اسامی آنان در فهرست پیوست اعلام نشده است امکان اعتراض نسبت به نحوه ارزیابی دانشگاه را ندارند.

2- نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان حتی المقدور هفته اول مرداد ماه 1402 از طريق وبگاه دانشگاه، بخش آموزش به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu اعلام می شود. لذا از داوطلبان درخواست می شود اکيدا از مراجعه حضوری يا تماس تلفنی خودداری نمايند.

3- در صورتی که مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب در سامانه ثبت نام با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، حتی در صورت قبولی در این دانشگاه، بلافاصله قبولی داوطلب لغو و از ثبت نام و ادامه تحصيل او جلوگيري مي شود و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) دوره های دکتری تخصصی سال 1402 از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به همراه جدول زمانبندی جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) به تفکیک دانشکده



:: فرم توصیه نامه علمی word | pdf

 




 



منبع خبر: مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون



10:33 - شنبه 20 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20190    /    تعداد نمايش خبر : 7051