[ Print ]  [ Close ]

http://art.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22233   , 1403/02/19


نشست بررسی همکاری های مشترک دانشگاه تربیت مدرس و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت


در این نشست دکتر عفت پناه، رئیس مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت توضیحات مبسوطی در خصوص سازمان بیمه سلامت و معرفی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ارائه نمود.

وی اظهار داشت:‌با توجه به اینکه قریب به 50 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت قراردارند و 100 درصد افراد روستایی و کمیته امداد تحت پوشش این بیمه هستند، این سازمان قابلیت­ های بسیاری برای همکاری با دانشگاه دارد. همچنین با توجه به تأسیس صندوق صعب العلاج برای پرداخت هزینه­ های درمان مرکز برای بهینه هزینه کردن منابع وارد شده به حساب بیمه سلامت نیاز به همراهی و همکاری دانشگاه دارند.

دکتر عبداله­ زاده نیز به معرفی قابلیت­ ها و ظرفیت­ های دانشگاه تربیت مدرس برای توسعه همکاری­ های فی ما بین پرداخت و ابراز امیدواری کرد، همکاری­ های مؤثر و هدفمندی در این راستا شکل گیرد.

در ادامه این نشست مقرر شد؛ دانشگاه با انجام طرح­ های تحقیقاتی موضوع محور و هدفمند، پایان نامه و رساله با موضوع­ های حل مشکل و چالش­ های صنعت بیمه، فرصت مطالعاتی اساتید و دانشجویان، دوره کارآفرینی تحول زا و اعطای بورس تحصیلی و همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی، با مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت همکاری متقابل داشته باشند.



 



 



15:32 - دوشنبه 9 بهمن 1402    /    شماره خبر : 22233    /    تعداد نمايش خبر : 215